ROSAJANSKI DOLUNO - Dulïna se nalaža tu-w Reġuni Friuli-Venezia Giulia. Göra Ćanïnawa na dilä di mërä ta-mi to Laško anu to Buško nazijun.


IL SITO DEDICATO A TUTTO IL POPOLO RESIANO CHE TENACEMENTE CONTINUA A DIFENDERE LINGUA,CULTURA E TRADIZIONE


Il Popolo Resiano, lotta contro l'imposizione all'appartenenza alla Minoranza Nazionale Slovena

mercoledì 14 dicembre 2011

SSTeF Societât Sientifiche e Tecnologjiche Furlane

Societât Sientifiche e Tecnologjiche Furlane

CIRF - Universitât dai Studis
vie Petracco, 6 – 33100 Udin

Udin capitâl de sience in lenghe minoritarie
in ocasion dal Decenâl de Societât Sientifiche e Tecnologjiche Furlane


Sienziâts di dute Europe si cjataran vinars ai 16 di Dicembar a Udin in ocasion de Conference Internazionâl “Lenghis minoritariis e comunicazion sientifiche” organizade de Societât Sientifiche e Tecnologjiche Furlane (SSTeF) par celebrâ il decenâl de sô fondazion.

La conference, che si tignarà des 9:00 aes 18:30 te Sale Cunvignis “R. Gusmani” di Palaç Antonini, vie Petracco 4, Universitât dal Friûl, e viodarà la partecipazion di rapresentants des plui impuartantis lenghis minoritariis europeanis, che si confrontaran su lis rispetivis esperiencis sul ûs de lenghe tal insegnament, te ricercje e te pratiche professionâl in ambit tecnic-sientific.

In zonte, l’invît e la schede dai relatôrs forescj.

Nassude tal 2001 par iniziative di studiôs des diviersis dissiplinis sientifichis dal Ateneu dal Friûl, la SSTeF (www.siencis-par-furlan.net) e je une associazion indipendente che e je impegnade a doprâ la lenghe furlane par incressi la ricercje sientifiche e tecnologjiche e contribuî al disvilup culturâl dal Friûl. Dal 2002 la SSTeF e publiche il semestrâl Gjornâl Furlan des Siencis / Friulian Journal of Science, riviste sientifiche furlan/inglês che e presente voris origjinâls di ricercje e di divulgazion su dissiplinis e argoments sientifics e tecnologjics plui gnûfs. Ae riviste a colaborin ricercjadôrs e studiôs che a lavorin te universitât e in altris istituzions di ricercje, in Friûl e tal forest.

Nessun commento :

Posta un commento